İşte o mesajın içeriği:
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi 41 kart sahiplerine 1500 TL olan desteği 2500 TL’ye çıkartmış diye duydum. Gerçek ihtiyaç sahiplerine ise çok doğru bir uygulama.
Tek soru şu; bu kart kimlere, hangi şartlarla veriliyor? Kim denetliyor? Umarım hamili kart ya da herhangi bir parti referansı geçerli değildir? Objektif seçimle, ayrım gözetmeksizin gerçek ihtiyaç sahiplerine ise tebrik ederim..
OYAK Çimento’nun o raporunda ne var?
Çayırova’da Spor Lisesi inşaatında tempo yüksek
Körfez Petkim Orta Okulu’nun kızlarından büyük proje
Büyükşehir, Fuar Park ile gurur duyuyor!





