Kartepe Ulus Caddesi parke taşları ile döşenmişti. Artan taşlar da yolun kenarında unutuldu. Aradan uzun süre geçmesine rağmen Kartepe Belediyesi adına parke taşlarını almak için gelen de olmadı.
Zamanla taşların arasından otlar da bitti ve çirkin bir görüntü ortaya çıktı. O bölgeden geçen vatandaşlar taşların tekrar kullanılması mümkün, bu şekilde israf edilememeli şeklindeki sözlerle de belediye yöneticilerinin kulaklarını çınlatıyorlar.
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!





bu yollar aylardır toz ve çamur...kurban bayramı öncesi başlandı asfalt mı atılacak taşlar onarılacak mı? asfalt atılsa kod yükselir olmaz, taşlar onarılsa eski taşları niye attınız palete koyun tekrar kullanın