Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün aramızdan ayrılışının 83. yıl dönümü sebebiyle Kocaeli Sanayi Odası (KSO)’da anma töreni düzenlendi. KSO Yönetim Kurulu Başkanı Ayhan Zeytinoğlu, Genel Sekreter Memet Barış Turabi, Genel Sekreter Yardımcısı Egemen Mert, Oda çalışanları ile ABİGEM çalışanlarının katıldığı anma töreninde, saatler 09.05’i gösterdiğinde Atamız için bayraklar yarıya indirildi, bir dakikalık saygı duruşunda bulunuldu.
.jpg)
OYAK Çimento’nun o raporunda ne var?
Çayırova’da Spor Lisesi inşaatında tempo yüksek
Körfez Petkim Orta Okulu’nun kızlarından büyük proje
Büyükşehir, Fuar Park ile gurur duyuyor!






