İşte o açıklamanın içeriği:
Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nün değerlendirmelerine göre; önümüzdeki bir haftalık süreçte bölgemiz genelinde sıcaklıkların artmaya devam edeceği, hafta sonuna kadar batı kesimlerde mevsim normallerinin 4 ilâ 6 derece üzerinde, hafta sonu ise 6 ilâ 10 derece üzerinde seyredeceği bildirilmiştir. Yüksek sıcaklıklar ile ilgili yapılan meteorolojik uyarıların, vatandaşlarımız tarafından dikkatle takip edilerek gereken önlemlerin alınması önem arz etmektedir.
Kamuoyunun bilgisine saygıyla duyurulur.
Bir haftada 33 kişi boğulmaktan kurtarıldı!
Dev temizlik şirketi de iflas etti
AKP'nin elinde topluma söyleyecek bir öyküsü kalmadı




