Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda “Aşı randevularında yaş sınırı 25'e indi. Randevu alan gençler, aşı olmayı ertelemiş büyükleri varsa konuşup, randevu için yardımcı olsun. İlk randevular yarın. Gençlik salgına karşı harekete geçsin” ifadelerine yer verdi.
22 Haziran 2021 11:36
Kocaeli vekili Gergerlioğlu’ndan TFF için bağımsız denetim çağrısı
Harikalar Sahili’nde uçurtmalar babalar için uçtu!
TCDD de borca battı!
İzmit Alışveriş Festivali başlıyor







