Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından, illerde 100 bin nüfusa karşılık gelen bir haftalık toplam vaka sayısını gösteren haritanın güncel halini paylaştı.
“DÜŞÜŞ HIZI AZALDI”
Bakan Koca, paylaşımında, “Vaka sayılarının düşüş hızı azalsa da düşme eğilimi devam ediyor. Aşı ile bitecek” ifadelerini kullandı.
VAKA SAYISI EN ÇOK AZALAN İLLER
Sağlık Bakanı Koca, son bir haftada vaka sayısı en çok azalan illeri de duyurdu. Koca’nın açıklamasına göre, Bilecik, Karaman, Malatya, Kastamonu, Isparta, Afyonkarahisar, Kırıkkale, Bartın, Burdur ve Kilis vaka sayısı en çok azalan iller oldu.
Koca, mesajında “Vaka sayılarında düşüş devam edecek aşı ile bağışıklık kazanacağız. Aşı ile bitecek” ifadelerini kullandı.
.jpg)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!







