Pandemi dolayısıyla geçici olarak hasta kabulünün durdurulduğu Hereke Semt Polikliniği, tekrar hizmet vermeye başladı. Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, geçtiğimiz gün Körfez Devlet Hastanesi Başhekimi Uz. Dr. Ömer Dağ ile bir araya gelmiş, hazırlıklar ile ilgili olarak fikir alışverişinde bulunmuştu.
RANDEVULAR MHRS’DEN
Bugün itibari ile hizmet vermeye başlayan Hereke Semt Polikliniği’nde kadın doğum, genel cerrahi, dahiliye ve enfeksiyon doktorları bulunacak. Randevular internet ve telefon ile MHRS üzerinden alınabilecek. Deneyimli sağlık personelleri ile enjeksiyon, pansuman, kan alınması gibi bir çok tetkik de gerçekleştirilebilecek.
Kocaeli artık sanayi kenti değil mi?
Hayvan yeminin yarısı Ormanya’dan
Kapanca Festivali, özel sergilere ev sahipliği yapacak
On binlerce kişi Fuar Park’a akın etti!







