İlk ziyaretini İzmit Bilgün Dereli Anaokulu' na yapan Vali Yavuz, daha sonra Türkan Dereli İlkokulu ve Muammer Dereli Fen Lise’ sini ziyaret etti.
İl Milli Eğitim Müdürü Fehmi Rasim Çelik’in eşlik ettiği ziyaretlerinde sınıfları dolaşıp, okulda eğitim gören öğrenci ve öğretmenleriyle bir süre sohbet eden Vali Yavuz, onlarla yakından ilgilenerek, sağlık ve afiyet içinde geçecek başarılı bir eğitim öğretim dönemi diledi.
Ziyaretlerinde pandemi nedeniyle okullarda alınan tedbirlerin önemine de değinen Vali Yavuz, kurallara uyulması konusunda okul yöneticilerine uyarılarda bulundu.
.gif)
Ormanya’da açık havada sinema
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Sektörü 2’inci kez KOTO’da toplandı
SEDAŞ’tan dolandırılmayın uyarısı
Kafe ve restoranlarda yeni dönem başlıyor







