09 Mayıs 2020 12:44
Bakan Soylu, şu ifadeleri kullandı:
* Bir ricam var.
* Yarın 65 yaş üstü ve kronik hastalarımız 11.00-15.00 arası uzun süreden beri ilk kez dışarı çıkabilecekler.
* 24 ilde sokağa çıkma kısıtlaması olduğu için kimseyle karşılaşmazlar.
* Diğer 57 ildeki vatandaşlarımız…
* Sizler de büyüklerimiz için bu saatlerde çıkmayın.
İzmit’te 28 Haziran Futbol Şenliği heyecanı başladı
Kenan Sofuoğlu’ndan Başiskele’deki o merkeze tam not
Ormanya’da açık havada sinema
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Sektörü 2’inci kez KOTO’da toplandı






