Kuvayi Milliye İlkokulu birinci sınıf öğrencileri okumanın haklı gururunu ve sevincini hazırlamış oldukları okuma bayramı programıyla kutladı. Okuma-yazmanın anlam ve öneminden bahseden 1A sınıf öğretmeni Filiz Günay, 1B sınıf öğretmeni Serpil Ünal, 1C sınıf öğretmeni Lülüfe Gök ve 1D sınıf öğretmeni Songül Mert “Öğrencilerimizle gurur duyuyoruz” diyerek gelecekte daha başarılı olmanın yolunun çok çalışmaktan geçtiğini hatırlattı.
Öğrencileri adına gururlu olduğunu söyleyen sınıf öğretmenleri, “Bugün emeğimizin karşılığını aldığımız gündür” dedi. Programda emeği geçen öğretmenleri tebrik eden Kuvayi Milliye İlkokulu Müdürü Mikayil Bülbül, çocuklarının eğitimine hassasiyet gösteren tüm velilere teşekkür etti. Öğrencilerin heyecanına ortak olan veliler, “Yavrularımızın üzerinde emeği olan bütün okul yönetimini ve öğretmenlerini tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz” ifadelerini kullandı.
Öğrencileri adına gururlu olduğunu söyleyen sınıf öğretmenleri, “Bugün emeğimizin karşılığını aldığımız gündür” dedi. Programda emeği geçen öğretmenleri tebrik eden Kuvayi Milliye İlkokulu Müdürü Mikayil Bülbül, çocuklarının eğitimine hassasiyet gösteren tüm velilere teşekkür etti. Öğrencilerin heyecanına ortak olan veliler, “Yavrularımızın üzerinde emeği olan bütün okul yönetimini ve öğretmenlerini tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz” ifadelerini kullandı.
.gif)
Emekli polislere yeni sosyal yaşam alanı için ilk adım atıldı
Kocaeli'de trafik cezaları ve radar uygulamaları vatandaşı mağdur ediyor
İzmit’te esnaf ve vatandaşı buluşturan Alışveriş Festivali başladı
Emekli ve asgari ücretliler için ara zam çağrısı







