Geçtiğimiz yıl aralık ve ayında kar yağmış bu yıl İzmitliler kara hasret kalmıştı. Dün akşam Umuttepe’ye yağan kar sebebiyle birçok İzmitli araçlarıyla yüksek kesimlere çıkarak karla hasret giderdi. Kartopu oynayan ve bol bol selfie çekilen vatandaşlar o anları görüntüledi. İzmit'in merkezinde de kar yağdı ama tutmadı. (Nazım ÇELİK)
24 Ocak 2018 05:16
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!




