İzmit Belediyesi Kırsal Hizmetler Müdürlüğü öncülüğünde, Çayırköy Mahallesi’nde hayata geçirilen Çilek Köyü projesinde hasat dönemi başladı. Doğayla iç içe üretimin teşvik edildiği projede, özenle yetiştirilen çilekler dalından toplanarak vatandaşlarla buluşuyor.
Tarımın sürdürülebilirliğini desteklemek ve kırsal kalkınmayı güçlendirmek amacıyla yürütülen projede, sezonun ilk hasadıyla birlikte Çilek Köyü’nde yoğun bir mesai başladı. Hasat edilen çilekler, İzmitlilerin kolaylıkla ulaşabilmesi için Yahya Kaptan’da bulunan Gülümse Kafe’de uygun fiyatla satışa sunuluyor.
.gif)
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!




