İşte aynı konuyla bir okurumuzdan gelen mailin içeriği:
Kartepe İstasyon Mahallesi Meşelik Sokak’ta asfaltlama çalışması yapıldı ama yağmur mazgalları yok. Mevcut mazgallar yeşil alana atıldı.
Yapılan çalışmalar denetleniyor mu? Burada yağmur gideri niye yok oldu? Yapılan asfaltlama sonrası yağmur suyu nereye gidecek?
.jpg)
Kocaeli vekili Gergerlioğlu’ndan TFF için bağımsız denetim çağrısı
Harikalar Sahili’nde uçurtmalar babalar için uçtu!
TCDD de borca battı!
İzmit Alışveriş Festivali başlıyor





