İşte bir okurumuzdan gelen mailin içeriği:
Gölcük Çiftlik Mahallesi Hastane Caddesi bayramı da böyle mi geçirecek? Yollar kazıldı üstünkörü kapatıldı.
Mıcırlar yollara yayılıyor, etraf toz. Yapılan kazı çalışması sebebi ile araç trafiği tek şeride düşüyor.
Kaldırımlar da bozulduğu için güvenli yürümek bile mümkün değil. Sökülen kaldırım taşları etrafta yığılmış durumda. Toz içinde kalan esnaf ve yaşayanlar durumdan şikayetçi.
Kandıra’da 40 yıl sonra keten üretimine yeniden başladı
Tartışılan o savcı terfi ettirildi!
Emekli maaşı ile ilgili rakam verildi
Benzinde bir indirim daha






