Kocaeli Giresun Dernekler Federasyonu Başkanı Mehmet Elmas tarafından karşılanan Vali İlhami Aktaş, davetlilerle bir süre sohbet ederek, Ramazanlarının hayırlı olması temennisinde bulunarak, yaklaşan Ramazan Bayramlarını tebrik etti.
Seka Deniz Restoranda düzenlenen programa Vali İlhami Aktaş, Kocaeli Giresun Dernekler Federasyonu Başkanı Mehmet Elmas, Gölcük Belediye Başkanı Av. Ali Yıldırım Sezer, Federasyona üye Dernek Başkanları, STK temsilcileri ve çok sayıda davetli katıldı.
15 Mart 2026 11:37
Kocaeli vekili Gergerlioğlu’ndan TFF için bağımsız denetim çağrısı
Harikalar Sahili’nde uçurtmalar babalar için uçtu!
TCDD de borca battı!
İzmit Alışveriş Festivali başlıyor





