İşte bir okurumuzdan gelen mailin içeriği:
D-100 karayolu üzerindeki İzmit Halkevi durağı vatandaşların en fazla kullandığı dudaklardan biri. Bir dönem tamamen kaldırılan sonra tekrar hizmete alınan bu durakta daha önce onlarca üstü kapalı durak vardı.
Şimdi sadece tek bir tanesi kapalı, yağışlı ve aşırı sıcak havalarda bekleyen yolcular için yetersiz kalıyor. Eski duraklar niye söküldü? Bu kararı kim verdi? Kocaeli ilinin belki de en fazla kullanılan durağında neden kapalı durak yetersiz?
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!




