BİRLİKTE DAHA GÜZEL GÜNLERE
Süper Lig’de sağlam adımlarla ilerleyen Kocaelispor, Milli maç arası dönüşünde Göztepe deplasmanından 0-0'lık sonuçla ve 1 puanla dönmeyi başardı. Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, maç sonrası açıklama yaparak hem takımı hem de taraftarları kutladı. Başkan Büyükakın, "Son 6 maçta 13 puan. Sahadaki mücadelesiyle takımımızı tebrik ediyor, tribünlerde hiç sönmeyen coşkusuyla büyük taraftarımızı gönülden kutluyorum. Bu şehir bu inancı taşıdığı sürece, Kocaelispor’un yükselişine hep birlikte tanıklık edeceğiz. Birlikte daha güzel günlere" ifadesini kullandı.
.jpg)
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!







