Gebze'de özel bir lisede eğitim gören 14 öğrenci, okul kantininde tükettikleri tavuk sonrası mide bulantısı ve kusma şikayetiyle hastaneye kaldırıldı.
Tatlıkuyu Mahallesi’ndeki olay sonrası sağlık ve polis ekipleri okula sevk edildi. Öğrenciler ilçedeki farklı hastanelere götürüldü ve sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.
Gebze Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü ekipleri kantinden numune alarak inceleme başlattı.
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!




