29 Ekim Cumhuriyet Bayramı etkinlikleri kapsamında Derince’de ilk tören İlçe Kaymakamlığında gerçekleşti. Cumhuriyetimizin 102. kuruluş yıldönümü kapsamında Derince’de de ilk olarak Atatürk Anıtına çelenk sunma töreni yapıldı.
Derince Kaymakamı Mustafa Demirelli, Garnizon Komutanı Deniz Kıdemli Albay Hakan Yıldız ve Derince Belediye Başkanı Av. Sertif Gökçe’nin Atatürk Anıtı’na çelenk sunumunda bulunduğu program kent protokolü ve ilçe sakinlerini bir araya getirdi.
Derince Kaymakamlığı’nın bahçesinde gerçekleşen çelenk sunumunun ardından saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla devam eden resmi tören ay yıldızlı bayrağımızın göndere çekilmesiyle tamamlandı.
.gif)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






