Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, sosyal medya hesabından yaptığı açıklama ile TELE 1 Televizyonuna kayyum atanmasına tepki gösterdi.
Yavaş, TELE 1’e kayyum atanmasına ilişkin yaptığı açıklamada, şunları kaydetti:
- Basın hürdür, sansür edilemez. Henüz ifade işlemleri dahi tamamlanmamışken TELE 1’e kayyum atanması, yargılama süreci tamamlanmadan verilmiş fiili bir ceza anlamına gelmektedir.
Dev temizlik şirketi de iflas etti
AKP'nin elinde topluma söyleyecek bir öyküsü kalmadı





