Kocaeli İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü ev sahipliğinde geçtiğimiz ay Neşet Ertaş temalı etkinliğiyle ikinci sezonuna başlayan “Rediften Sesler” programının ikinci buluşması, önceki akşam kentimizin değerli şeflerinden Ayşen Cengiz ve ekibiyle gerçekleşti. İl Kültür ve Turizm Müdürü Fatih Taşdelen’in de katıldığı programın moderatörlüğünü Yasin Koçman üstlendi.
.gif)
Gecede seslendirilen birbirinden değerli eserler, dinleyicilere unutulmaz anlar yaşattı. Koro ve solistler, geçmişten günümüze uzanan Türk musikisinin seçkin eserlerini seslendirerek izleyicileri adeta bir zaman yolculuğuna çıkardı. Alkışlarla sona eren konser, sanatseverlerin büyük beğenisini kazandı.
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!




