İşte bir okurumuzdan gelen mailin içeriği:
Kocaeli Büyükşehir Belediyesine ait otobüslerde ekranlar kullanım dışı. Daha önce bu ekranlardan yolcular otobüs hızını anlık olarak görebiliyordu, gelecek duraklar hakkında bilgi alabiliyordu.
Bu ekranlardan otobüslerde en az iki tane bulunmaktaydı. Ekranlar niye bozuldu, maliyeti ne kadar, onarılması düşünülüyor mu?
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!




