İzmit doğusu yani eski Bekirpaşa sınırları içi Sepetçi Göleti olarak bilinen Gölkay’ın yanından Sepetçi Köyü’ne çıkan yolda İSU ekipleri boru hattı döşeme işlemi için kazı çalışması başlatmıştı.
Yolun sağı ve solunda yer alan noktalara da kazma vuruldu. Bazı yerlerde yolun tam ortası da kazıldı. Üstelik çukurların üzeri kapatılmadı. Özellikle geceleri ışıklandırmanın yetersiz olduğu o bölgede bu durum kazalara davetiye çıkarıyor.
Vatandaşlar çukurlarının kapatılması ve daha düzenli bir çalışmanın yapılması gerektiğinin altını çiziyorlar. Yamaç üzerinde TOKİ konutlarının yer aldığı söz konusu güzergahta yoğunluk nedeniyle trafik zaman zaman tıkanma noktasına da geliyor.
.jpg)
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!




