İzmit Belediyesi, çevre kirliliğine neden olan kişilere göz açtırmıyor. Kent genelinde kurulan güvenlik kameraları sayesinde Yeni Turan mevkii, İnönü Caddesi Hacıhasan Mahallesi’nde atıklarını düzensiz ve habersiz şekilde cadde üzerine bırakan bir vatandaş tespit edildi. Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından adresi belirlenen kişiye, 5326 Sayılı Kabahatler Kanunu kapsamında 15.000 TL idari para cezası uygulandı.
DENETİMLER DEVAM EDECEK
İzmit Belediyesi, kentin dört bir yanında kameralar ve ekipler aracılığıyla 7/24 denetimlerini sürdürürken, çevreyi kirleten kişi ve kurumlara karşı caydırıcı yaptırımların devam edeceğini kamuoyuna duyurdu.
.gif)
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi
Hayat kimya, Türkiye’nin en mutlu işyerleri listesinde
Başkan Hürriyet Fas’taki UCLG Dünya Kongresi’nde konuşacak
Vali Aktaş, Derince’de projeleri yerinde inceledi





