İşte bir okurumuzdan gelen mailin içeriği:
Kartepe İstasyon Mahallesi'nde eğitim veren İstasyon Ortaokulu'nun çevresinin durumu içler acısı. Kaldırımlar yapılmadığı gibi kumlar ve mıcırlar da toplanmadı.
Kaldırımları yapamadınız, kumları da, mı toplatamadınız? Okullar açıldı çocuklar tozdan alerji oluyor. Mıcırlar da araç lastiklerinden sıçrayarak tehlike oluşturabilir
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






