İlçede yaşayan vatandaşların hayatını kolaylaştıracak çalışmalara devam eden Gölcük Belediyesi, hastane karşısındaki dere üzerine, vatandaşların güvenli ve kolay geçişini sağlamak amacıyla yaya köprüsünü Makina Bakım ve İkmal Müdürlüğü bünyesinde imal ederek montajına başladı.
.gif)
BAŞKAN SEZER’E TEŞEKKÜR
Çalışmaların tamamlanmasının ardından yaya köprüsü hizmete açılacak. Çevrede oturan vatandaşlar hayatı kolaylaştıran bu çalışma için Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer’e teşekkür etti.
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






