İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet paylaşımında şu ifadeleri kullandı: "Çöpe otobüs atan zihniyete karşı mücadele ediyoruz. Çöp dökme yeri değil ama çöplüğe çevrilmiş. Herkese çok ama çok iş düşüyor. Ne olursa olsun eninde sonunda bu kentte hep birlikte çevreye karşı daha duyarlı olmayı öğreneceğiz. Çevremiz bizim evimiz.
.jpeg)
Körfez Petkim Orta Okulu’nun kızlarından büyük proje
Büyükşehir, Fuar Park ile gurur duyuyor!
Bahçeli yine esti gürledi!
Binlerce kişinin emekli maaşları iptal edildi





