İşte aynı konuyla ilgili bir okurumuzdan gelen mailin içeriği şöyle:
Sapanca Gölü böyle mi korunuyor? Burası Kartepe Eşme sahili. Gölün içinde yüzer ve çevresi kapalı özel platformlar yapılmış. Bu gölde yüzmek bile yasak iken bu yüzer platformlara kim izin veriyor?
Kim işletiyor, ne kadar gelir elde ediyor? Bu kanunsuz çirkin platformlar gölde kötü bir görüntü oluşturuyor
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






