İşte o açıklamanın içeriği:
Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nce yapılan son değerlendirmelere göre;
Sıcaklıkların İlimizde bugün 36 °C ve üzerinde seyredeceği ve 40 °C’ye ulaşabileceği tahmin edilmektedir.
Kronik rahatsızlığı olanlar, yaşlılarımız ve çocuklarımız başta olmak üzere vatandaşlarımızın günün en sıcak saatleri olan 11.00 ila 17.00 arasında açık alanda bulunmamaları hususunda dikkatli ve tedbirli olmaları gerekmektedir.
Orman yangınlarının hızlı yayılmasında, yüksek sıcaklık, düşük nem ve rüzgârın etkili olmasının önem arz etmesinden dolayı; oluşabilecek olumsuzluklara karşı dikkatli ve tedbirli olunmalıdır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!
Kocaeli artık sanayi kenti değil mi?
Hayvan yeminin yarısı Ormanya’dan






