İşte bir okurumuzdan gelen mailin içeriği:
Kartepe’de yön tabelaları belediye ve Kaymakamlık binaları için araçları Atakan Caddesi üzerinden yönlendiriliyor.
Daha geniş ve daha kolay ulaşımın sağlanacağı Menderes Bulvarı üzerinden trafiğin ilerlemesi daha doğru olacaktır.
Zaten yoğun olan Atakan Caddesi üzerinden trafik akışının yönlendirilmesi yanlış değil mi?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!
Kocaeli artık sanayi kenti değil mi?
Hayvan yeminin yarısı Ormanya’dan
Kapanca Festivali, özel sergilere ev sahipliği yapacak





