İşte bir okurumuzdan gelen mailin içeriği:
Kartepe İstasyon Mahallesi bisiklet yolu sonuna KOBİS istiyoruz. Kartepe Yeni Demiryolu Caddesi ile İstasyon Mahallesi bisikletyolu sonunda daha önce ĶOBİS yapılması için beton dökülmüş hazırlıklar yapılmıştı.
Fakat yıllardır hizmete girmeyen bu KOBİS istasyonunun artık hizmete girmesini istiyoruz. Bisiklet yolu sonunda olması sebebi ile kullanımın da fazla olacağı ortada.
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






