İşte bir okurumuzdan gelen mailin içeriği:
Kartepe MOBESKO önündeki yaya üst geçidine merdiven yapılmalı. Ankara Caddesi çift şeritli hale getirildikten sonra bu merdivene daha fazla ihtiyaç var.
İzmit istikametinden gelen ve toplu ulaşım kullananlar MOBESKO’ya gitmek için yaya üstgeçidini kullanamıyor. Asansör yapılamıyor en azından bu merdivenler yapılsın. Hem araç hem yaya güvenliği sağlansın
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






