İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’in sosyal medya hesabından yaptığı açıklamanın içeriği şöyle:
İSU genel kurulunda, “bu kadar yatırımdan bahsediyorsunuz ama ufacık yağmurda bile Venedik gibi oluyor birçok yer” dedik. Demez olaydık…
Tahir Bey yine geçmişe çattı; 90’lı yılları ve Sefa Sirmen ile Hikmet Erenkaya dönemini kastederek “sizin dönemizde her yer Venedikti, Belsa’nın önüne kadar su basıyordu” dedi.
Yani yağmur yağdığında her yeri su basıyordu, Sefa Bey ve Hikmet Bey döneminde çok kötü yönetiliyordu demeye getirdi.
Merak ediyorum, o sık sık yedikleri yemeklerde, buluştukları kahvaltılarda ya da vakıf toplantılarında Tahir Bey, Sefa Bey ve Hikmet Beyin yüzüne de söylemiş midir acaba bunları?
“Siz bu kenti çok kötü yönettiniz, hiçbir şey yapmadınız” vs demiş midir? Aksi durum arkadan konuşmak olur.
Hani mert dövüşmek denen bir şey vardır ya…! Ya da cephede adam kaybetmek…! Bilemedim.
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi
Hayat kimya, Türkiye’nin en mutlu işyerleri listesinde
Başkan Hürriyet Fas’taki UCLG Dünya Kongresi’nde konuşacak
Vali Aktaş, Derince’de projeleri yerinde inceledi






1 Genel merkez 2 il yönetimi 3 koc mv leri 4 ön seçim rakipleri düşünsün