Yeşil Alanlar, Mutlu yarınlar’ anlayışıyla Çayırova’nın geleceği için çalışmalarına aralıksız bir şekilde devam eden Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, bugün de miniklerin yeşil çevre bilinci heyecanına ortak oldu. Çayırova Şehit Polis Ahmet Alp Taşdemir Mesire Alanı’na gelen Mehmet Akif İlkokulu öğrencileri ve öğretmenleri, alanda Çayırova Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü tarafından hazırlanan ağaç fidanlarını dikti. Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi de Çayırovalı miniklerin bu heyecanına ortak oldu.
.gif)
“GELECEĞE UMUT OLDUK”
Öğrenciler, mesire alanında kendileri için hazırlanan alanlarda ağaç fidanlarını toprakla buluştururken, erken yaştan çevre ve yeşil bilincini edinmiş oldu. Konu hakkında açıklamalarda bulunan Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, “Her fidan, yarınlara bırakacağımız en güzel miras. Mehmet Akif İlkokulu öğrencilerimizle birlikte doğaya nefes, geleceğe umut olduk” dedi. Fidan dikim programı, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






