İşte bir okurumuzdan gelen mailin içeriği:
Kartepe Sabancı Caddesi üzerindeki durakların hemen önüne yaya geçidi çizgileri çizilmişti. Bu uygulamanın hatalı olduğunu dile getirmiştik. Bu yaya geçit çizgileri silindi.
Şimdi sorumuz şu; Sabancı Caddesi üzerinde yaya geçidi çizgisi nerelere çizilecek? Halen yaya geçit çizgileri yok, ya da çok az. Acilen bu konu hakkında bilgi talep ediyoruz
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






