İşte bir okurumuzdan gelen mailin içeriği:
Kartepe Semt Polikliniği önünde yapılan parke çalışması sonrası tekrar kullanılması mümkün yüzlerce parke taşı yol kenarına atıldı.
Nuh Çimento Diş Hastanesinin de bulunduğu sokakta çalışma sonrası Dumlupınar Mahallesi Nur Caddesi Bizim Sokak ta bırakılan parke taşları böyle fotoğraflandı.
Yapılan çalışmalar yeterince denetleniyor mu? Tekrar kullanılması mümkün olan parke taşları niye atılıyor?
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






