İSRAF ÖNLENİYOR, VATANDAŞLAR DAHA ÖZGÜR
Başkan Ömeroğlu, bu yeni modelin vatandaşlarımıza daha özgür hareket etme imkânı sunduğunu belirterek, "Gıda kolileri yerine vatandaşlarımız artık dilediği gibi alışveriş yapma rahatlığına erişti. Bu sistemle israfın önüne de geçmiş oluyoruz. Sosyal yardımlar konusunda yenilikçi ve sürdürülebilir projelerle vatandaşlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz."
“İHTİYAÇ SAHİPLERİNİN YANINDAYIZ”
Başkan Ömeroğlu, eskiden dar gelirli ailelerimiz gıda kolileri ile destekleniyordu. Bu noktada belediyemiz gerçekten çok önemli çalışmaların altına imza attı. Fakat günümüz koşullarını dikkate alınca artık bu sistemin sürdürülebilir olmadığına kanaat getirdik. Şimdi ise herkesin kendi ihtiyacını belirleyerek alışveriş yapabildiği bir çalışma yürütüyoruz. Bu sayede daha verimli bir destek modeli oluşturmuş olduk. Bundan sonraki hedefimiz bu çalışmayı daha da geliştirerek sürdürülebilir kılmaktır" dedi.
.jpg)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






