İşte bir okurumuzdan gelen mailin içeriği:
Kartepe İstasyon mahallesinde bulunan tarihi pancar deposu bir gece aniden yıkılmıştı. Daha sonra yıkan kişi ve kişiler ile ilgili hukuki süreç ile ilgili halk bilgilendirilmedi.
Bu konuda hangi devlet kurumu takipçi, tarihi pancar deposu ile hukuksal süreç ne durumda? Son olarak burada bulunan ağaç da geçen haftalarda söküldü. Bu sökülen ağaçlara yazık değil mi ? Bu ağaçlara niye sahip çıkılmıyor?
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






