İşte bir okurumuzdan gelen mailin içeriği şöyle:
Kartepe İstasyon Mahallesi Kantar sokakta kumlar temizlenmedi, beton büzler de bırakıldı. Stadyum yolu çalışması aylar önce bitti.
Fakat aynı kapsamda yapılan çalışmalar sonrası malzemeler halen toplanmadı. Etrafta bırakılan kum yığınları toz olup mahalleye yayılıyor. Gerekli çalışmaların yapılmasını istiyoruz.
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






