Sarımeşe’deki Kartepe Konakları sakinleri elektik kesintilerine tepki gösterdi. Son 6 aydır sürekli elektrik kesintileri yaşadıklarının altını çizen vatandaşlar artık bu soruna çözüm bulunması gerektiğinin altını çizdiler. Başta Kocaeli Büyükşehir Belediyesi olmak üzere yetkilileri derhal harekete geçmeye de davet ettiler.
.jpg)
16 Şubat 2025 15:53
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!
Kocaeli artık sanayi kenti değil mi?







Aramadığımız yer kalmadı. Şikayet etmediğimiz yer kalmadı. Bu kadar olmaz. 8-10 saat elektriksiz kalıyoruz. Özellikle kartepe Fatih sultan mehmet mahallesi
Bu bolgede surekli elektrik kesintisi yasiyoruz lutfen sesimizi duyun