İşte bir okurumuzdan gelen mailin içeriği:
Burası Gölcük İlçesi Sepetlipınar Mahallesi Orhangazi Caddesi. Burada asfaltlama çalışması yapılmıştı fakat yeterli yağmur gideri yapılmadığı için yağış sonrası yağmur suları birikiyor.
Biriken bu su zaman ile asfaltta çökmeye sebep oluyor. Uzun süredir devam eden sorunumuza çözüm bulunmadı. Yapılan çalışmalar standartlara uygun yapılmıyor mu? Teknik denetim yapılmıyor mu?
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






