Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, hastanede tedavi gören hemşehrilerini ziyaret ederek ve hasta yakınlarıyla yakından ilgilendi. İlçeye hizmet için sahada çalışmalarını aralıksız sürdüren Başkan Sezer, hemşehrilerini de ihmal etmiyor.
Bu kapsamda Gölcük Necati Çelik Devlet Hastanesinde tedavi gören hemşehrilerini ziyaret eden Başkan Sezer, geçmiş olsun dileklerinde bulundu.
Hasta ve hasta yakınları, Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer’in yapmış olduğu ziyaretinden dolayı duydukları memnuniyeti dile getirerek teşekkür ettiler.
.gif)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






