Lokantalarda masalar kaldırılacak
2020-03-21 02:00:00
İçişleri Bakanlığı; lokanta, restoranlar, pastahane ve benzeri iş yerlerinin saat 24:00 itibariyle sadece paket servis, gel-al benzeri şekilde hizmet vereceğini açıkladı. Bakanlık tarafından valiliklere gönderilen genelgeye göre, iş yerlerinin oturma alanlarını kaldırmaları sağlanacak, bu alanlara müşteri kabul etmemeleri konusunda gerekli işlemler yapılacak.