Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, bugün öğle saatlerinde Üsküdar Kısıklı’daki konutundan Vahdettin Köşkü’ne geçmek üzere çıktı.
Erdoğan, güzergah üzerinde, yol kenarında bekleyen vatandaşlarla makam aracından inerek sohbet etti.
Çevredeki çocuklara da oyuncak ve para veren Cumhurbaşkanı Erdoğan, bir bakkala girip fotoğraf da çektirdi.
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!





