BİST
4.854,16
ALTIN
1.043,73
DOLAR
18,62
STERLİN
22,41
EURO
19,31

Motorine 24 saatte ikinci zam geliyor

Brent petrolün fiyatı düşmeye devam ederken, motorine zam üstüne zam yapılıyor. Bugün 1 lira 27 kuruş zamlanan motorine sektör kaynakları bir zam daha yapılacağını duyurdu. Son dakika gelişmesi yaşanmazsa bu gece yarısından sonra motorin 80 kuruş daha zamlanacak. 

16 Haziran 2022 12:30
Motorine 24 saatte ikinci zam geliyor

Akaryakıta yapılan zamlar bitmek bilmiyor. Brent petrolün fiyatının sürekli düşmesi dünyanın bir çok ülkesinde benzin ve motorin fiyatlarında indirime neden oldu. 

Türkiye'de ise indirim bekleyen araç sahipleri peş peşe yapılan zamlar nedeniyle kara kara düşünüyor. Bugün 1 lira 27 kuruş zamlanan motorine bu gece yarısından sonra 80 kuruş daha zam yapılacağı belirtildi.

Sektör temsilcileri son dakika açıklaması gelmemesi halinde zammın bu gece yarısını saat 24.01'den itibaren uygulanacağını duyurdular.

İstanbul'da 27.88 liradan satılan motorin 1.27 kuruş zamlanınca fiyatı 29 TL sınırını aştı. İstanbul'da motorin 29.18 liraya, Ankara'da 29.28 liraya,  İzmir'de ise 29.29 liraya yükseldi.

80 kuruşluk zam yapılması halinde motorin 30 TL bandını aşacak. İstanbul'da motorin 29.98 liraya, Ankara'da 30.08 liraya,  İzmir'de ise 30.09 liraya yükselecek.

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ad 2022-06-17 08:46:03

asıl sorun şu ki petrol ve enerjide dışa bağımlı iken bu sorunu çözmek somut adımlar atmak yerine son 20 yılda çözümsüzlük üretildi. 1-) Adapazarı treni nerede ise yok edildi (demiryolu yolcu ve yük taşımacılığı enerji tüketimi lastik tekerlekli taşımaya göre 4 kat düşüktür) 2-) Hızlı tren ile insanlar kandırılmaya çalışıldı fakat bilet bulmak mümkün değil (günlük potansiel yolcu sayısı ankara-istanbul 80 bin kişi iken hızlı tren ile sadece 7-8 bin kişi taşınabilmekte. 3-) Raylı sistem ile yük taşımacılığı yapılmıyor (liman ve OSB demiryolu yok sadece bir iki limanda demiryolu var) 4-) Elektrik üretimi için güneş enerjisi yatrırımları yerine RES yatırımları yapıldı. Res üretim yerleri tüketim noktalarına uzak. 5-) Yalıtım konusunda devlet desteği sağlanmadı.