Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, 27.Dönem Polis Meslek Eğitim Merkezi Sınavı’nı (POMEM) Gölcük Belediyesi Spor Birimi Antrenörlerinin görev aldığı ücretsiz hazırlık kursu ile kazanarak, polis olmaya hak kazanan 20 gençle bir araya geldi.
TEŞEKKÜR ETTİLER
Gençlerle sohbet eden Başkan Sezer: “Hepsi birbirinden pırıl pırıl gençlerimize hayırlı olsun dileklerimi iletiyor, meslek hayatlarında üstün başarılar, hayat boyu da mutluluk ve esenlikler diliyorum” dedi. Gölcük Belediyesi tarafından ücretsiz olarak açılan hazırlık kursunun sınavı geçmelerinde kendileri için en büyük şans olduğunu dile getiren polis olmaya hak kazanan gençler ise Başkan Sezer’e, antrenörlere ve emeği geçen herkese teşekkürlerini ilettiler.
.gif)
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!




