İzmit Belediyesi Spor İşleri Müdürlüğü yürüyüş etkinliklerine düzenli olarak devam ediyor. Yürüyüş etkinlikleri kapsamında “Hareket Et Sağlıklı Ol” sloganıyla Sekapark’ta bir yürüyüş programı daha yapıldı. Vatandaşlarımızın sporu günlük hayatlarına sokmaları ve her yaştan bireye hareket bilincini rutin hale getirmek amacıyla düzenlenen yürüyüş programına çok sayıda kadın katıldı.
TEŞEKKÜR ETTİLER
Isınma hareketleriyle başlayarak SEKA Park’tan Plajyolu’na kadar olan bölümde yürüyen vatandaşlar deniz manzarası ve temiz hava eşliğinde yürüyüşün tadını çıkardılar. Yürüyüşe katılan vatandaşlar programlardan oldukça memnun olduklarını belirterek etkinlikten dolayı İzmit Belediyesi yetkililerine teşekkürlerini ilettiler.
.gif)
Hayat kimya, Türkiye’nin en mutlu işyerleri listesinde
Başkan Hürriyet Fas’taki UCLG Dünya Kongresi’nde konuşacak
Vali Aktaş, Derince’de projeleri yerinde inceledi
Kocaeli vekili Gergerlioğlu’ndan Mayıs ayında 54 soru önergesi, 26 komisyon başvurusu







