İzmit Ayazma Mahallesi Kuvayi Milliye Caddesi 14. Ada 11. Blok’ta ikamet eden ve iddialara göre psikolojik sorunları olan Ferhat S.alkol meselesi nedeniyle tartıştığı anne ve babası le birlikte oturduğu evi ateşe verdi.
Daha sonra komşularına “Evi yaktım gidiyorum. İtfaiyeyi arayın” diyerek olay yerinden uzaklaştığı da ortaya çıktı. Paniğin dışında bu yangında can ve mal kaybı yaşanmadı. İtifaiye ekipleri alevleri kısa sürede etkisiz hale getirdi. Bina sakinlerı de alkol problemi olan, sürekli huzursuzluk da çıkaran Ferhat S.'yi burada istemiyoruz dediler.
Daha sonra komşularına “Evi yaktım gidiyorum. İtfaiyeyi arayın” diyerek olay yerinden uzaklaştığı da ortaya çıktı. Paniğin dışında bu yangında can ve mal kaybı yaşanmadı. İtifaiye ekipleri alevleri kısa sürede etkisiz hale getirdi. Bina sakinlerı de alkol problemi olan, sürekli huzursuzluk da çıkaran Ferhat S.'yi burada istemiyoruz dediler.
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi
Kocaeli Bilnet Okulları’nda mezuniyet coşkusu
Kocaeli’ndeki toplu taşımada yeni hatlar yolda
Tarihçi Volkan Şenel Körfez Meclisi’nde konuştu






