AKP’nin 7. Olağan Kongresinde korkulan oldu ve bir milletvekili koronavirüse yakalandığını açıkladı. AKP Kayseri Milletvekili İsmail Tamer, yaptığı açıklamada Ankara Şehir Hastanesi’nde tedavi altına alındığını duyurdu.
Tamer, kendisiyle temaslı durumda olanların test yaptırmasını istedi. Fakta Tamer, AKP kongresine katılarak onlarca AKP üyesi isimle yan yana gelmişti.
AKP’li İsmail Tamer, yaptığı açıklamada ise “Bu günkü yaptırdığım COVID 19 testim pozitif çıktı. Bir hafta öncesinde benimle görüşen tüm arkadaşlarımızın test yaptırmalarını özellikle istirham ediyorum. Ankara Şehir Hastane yattığımı belirtir dualarınızda olmam arzusuyla kamuoyuna duyururum” sözleriyle duyurdu.
10 yıl içinde bu meslekler tarih olacak!
Emekliye ek zam ocak ayına sarkabilir
Kapanca Festivali’nde coşku 3’üncü günde zirveye çıktı
Gölcük Değirmendere’de Aquapark sizi bekliyor!






