Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer yaptığı açıklamada: “Çevre Kontrol ve Koruma Müdürlüğümüze bağlı ekiplerimizin ortak yaşam alanlarında yaptığı dezenfekte çalışmasının yanı sıra, Temizlik İşleri Müdürlüğümüze bağlı ekiplerimiz de; ilçemizin tüm cadde, sokak ve meydanlar gibi ortak yaşam alanlarındaki yüzeyleri Sağlık Bakanlığı biyosidal ürün ruhsatlı yüzey dezenfektanları ile, kuyu su ile yıkayarak sağlıyorlar. Ayrıca; Zabıta Müdürlüğümüze bağlı ekiplerimiz de İl ve İlçe Hıfzısıhha Kurulları kararlarının uygulanmasını denetliyor” dedi.
BAŞKAN SEZER ÇAĞRIDA BULUNDU
Hemşehrilerine de çağrıda bulunan Başkan Sezer: “Siz değerli hemşehrilerimden de ricam; kendimiz ve sevdiklerimiz için, Korana Virüs’ten korunmanın en temel yolu olan: Maske 😷, mesafe ↔️ ve temizlik 🧼 kurallarına uymamızdır. Mücadelemizin başarıya ulaşmasının tek koşulu, kurallara uymamızdan geçiyor.
.gif)
Kocaeli’nde süt otu tohumu üreticilerin yüzünü güldürdü
Vali İlhami Aktaş, karne heyecanına ortak oldu
Hesabı kendi seçmenlerine verirler
Yavru tilki Ormanya’da doğaya dönüş gününü bekliyor




